miércoles, 12 de octubre de 2011

El meu món en imatges


He fet aquesta activitat, i per a intentar descriure el meu mon amb imatges, he tractat de reflectir amb 8 fotografies el que els meus ulls veuen en cadascuna de les activitats que realitce, així, he intentat plasmar en les fotos la visió que tinc de les meues activitats i com es veu desde la meua posició tot alló que faig.

He elegit fer aquestes fotos perque reflectisen moltes de les activitats que faig dia a dia, estudiar, tocar el trombó i el bombardí, fer pasacarrers amb la banda, anar al conservatori, asajar amb el grup, vore televió, o anar a concers de musica actuacions teatrals, viatjar...

Amb aquesta activitat he aprés molt sobre el abanç que es poder gaudir de la fotografia digital de la que abuí en dia disposem, i amb la que tenim infinites posivilitats(poder repetir fotos, fer proves...) qu ens oferix respecte a la fotografia analógica que cada dia s'està utilitzant menys, i sobre el que suposa tenir pàgines com Flickr on poder compartir les imatges sense necessitat de imprimir-les (o de revelar-les en el cas de la fotografia analógica).

Finalment cal dir que crec que en unn futur no molt llunyà els mestres podrem utilitzar la fotografia digital per a ensenyar molts aspectes de la vida quotidiana als nostres alumnes, ames de que ells ens ensenyen moltes coses de les seues vides també, encara que trobe molt dificil incrustar la fotografia digital en alguna activitat justificada per el curriculum vigent d'ducació.

Ací us deixe el petit reportatge de 8 fotos que reflectixen el meu mon tal i com jo el veig:



Com que aquesta es una activitat per a l'assignatura MP1013A, res millor q fer-me una foto estuidiant. Així que com que aquestes fotos tenen que reflectir el meu mon, aquesta reflecteix al meua part d'estudiant.



Soc un gran amant de la música, i toque el trombó de vares, llavorç `m'he fet aquesta foto estudiant trombo. Aquesta foto fa vore el estudi del trombo desde els meus ulls.



Amés del trombó estic aprenent un altre instrument de vent metall, el bombardí, ací us deixe una foto de com es veu el estudi del bombardí desde els meus ulls.



A molta gent li sonaran aquestes escales... son les escales del conservatori mestre tàrrega de Castelló, on totes les vesprades vaig a estudiar música, en aquestes escales pase moltes de les meues hores lliures en les vesprades, per aixó he volgut que es veigca com les veig quant estic allí sentat.



Aquesta foto simula que estic tocant en un pasacarrer, no he tingut oportunitat de fer una foto en un verdader pasacarrer, per aixó la he fet al carrer de m'acasa a almassora( si us fixeu en el reflexe de la campana es veu la casa).



Ací es veu una secció del meu grup d'eska/punk, almorranes garrapinyaes, he tratat de fer vore desde la meua posició en el local d'assaig el que veig mentre toque, llavorç ací podeu vore als dos guitarres(Alberto i Tofol), el baix(Diego), i el cantant i el dolçainer (Pinya i Xesa), normalment a la meua dreta esta Guillem(el trompeta) i a l'esquerra el bateria i el percusionista (Cabedo i Pablo).



També m'agrada relaxar-me mirant series de televisió, i m'he fet una foto mentre gaudia de la serie "dos hombres y medio".



Vos preguntareu que es aquest cuadre?, doncs es un cuadre que tinc al costat del meu llit, on penge entrades de concerts que he anat, pulseres de festivals en que he actuat, i altres llocs que he visitat. Espere que algun dia estiga ple...


També podeu trobar-les amb la seua descripcío al meu album de Flickr: http://www.flickr.com/photos/68576409@N05/sets/72157627881060010/

No hay comentarios:

Publicar un comentario